تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی در یزد با حضور قاری بین‌المللی
کد خبر: 3593695
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

تجلیل از دانش‌آموزان برتر قرآنی در یزد با حضور قاری بین‌المللی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: طی مراسمی با حضور محمدنظیر عسکر، قاری بین المللی از قاریان دانش آموزان برتر ناحیه یک یزد تجلیل شد.

مهدی عزیزی، کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان  برتر ناحیه یک یزد در محل حسینیه محمود آباد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) از یزد اظهار کرد: طی مراسمی با حضور قاری بین المللی از قاریان دانش آموزان برتر ناحیه یک یزد که حائز رتبه های برتر در مسابقات قرآن، عترت و نماز شده‌اند، تجلیل شد.
وی افزود: این مراسم توسط آموزش و پرورش ناحیه یک یزد و همکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برگزار و قاری بین المللی کشور فیلیپین محمد نظیر عسکر به تلاوت پرداخت.
عزیزی ادامه داد: در این مراسم از برترین های در رشته های قرآن، عترت و نماز تجلیل و به مناسبت بعثت پیامبر اعظم (ص) مولودی خوانی، برگزاری مسابقه بین دانش آموزان انجام شد.
کارشناس فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: حضور قراء بین المللی به منظور تشویق دانش آموزان جهت فعالیت های حرفه ای و همچنین آشنا شدن آنها با قاریان برتر کشورهای دیگر است.

captcha