اعزام 1500 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 3688358
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

اعزام 1500 دانش‌آموز گچسارانی به مناطق عملیاتی جنوب

گروه اجتماعی: رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون تعداد هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سیدظهیرالدین پورالحسینی، رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران روز گذشته، 14 بهمن‌ماه در آیین بدرقه کاروان دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه گچساران به مناطق عملیاتی در جنوب کشور، اظهار کرد: آشنایی جوانان در عصر کنونی با ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام بسیار مهم است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون تعداد یک هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: از این تعداد 800 دانش آموز دختر و 700 نفر پسر هستند.
پورالحسینی عنوان کرد: این بار نیز کاروان 220 نفری دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنگ اعزام شدند.
وی ادامه داد: اردوی کاروان راهیان نور دانش‌آموزی 3 روزه برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در این سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، دهلاویه، یادواره چمران و اروند بازدید خواهند کرد.
پورالحسینی اضافه کرد: این اردوها جهت آشنایی دانش‌آموزان و تجدید میثاق با فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

captcha