ثبت چهارمین اهدای عضو کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3814072
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

ثبت چهارمین اهدای عضو کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چهارمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.

ثبت چهارمین اهدای عضو کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلامعباس سبز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز گذشته، یکم خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحوم داریوش عباسی ۲۷ ساله ساکن گچساران، همزمان با روزملی اهداء عضو، چهارمین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال ۹۸ بود که در سانحه رانندگی دچار مرگ‌مغزی شد.
وی افزود: این خانواده بزرگ و ایثارگر در لحظاتی جانکاه و طاقت فرسا، با تصمیمی درست و انسانی، زندگی دوباره را به هم وطنانشان اهداء کردند.
همچنین، سیدسینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده عباسی، گفت: مرحوم عباسی که درتاریخ ۲۹ اردیبهشت بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شد.
وی اضافه کرد: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح چهارشنبه اول خرداد ۹۸ در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضوریافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت کلیه‌ها و کبد را انجام دادند تا با اهداء آنها به هموطنان، جانی دوباره بخشند.
انتهای پیام

captcha