توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان
کد خبر: 3815114
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
از سوی مؤسسه ‌قمر بنی‌هاشم(ع) ‌صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) بیرجند از توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با همت دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند و همت خیران، مؤسسه سه هزار پرس غذای گرم برای افطار نیازمندان آماده و به درب منازل این افراد ارسال شد.

توزیع بیش از 3 هزار پرس غذای گرم افطار در ماه رمضانرقیه احمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: رمضان ماه رحمت است و چه زیباست این رحمت واسعه الهی، این ماه پر از برکت، سخاوت و دستگیری است که عطر و بوی سخاوت در هر زمان و مکانی به وضوح نمایان است.
وی افزود: رمضان که می‌آید، با تغییر راه و رسم زندگی غیر از 11 ماه گذشته، راه و روشی جدید و دوست‌داشتنی در دستور کار ما قرار می‌گیرد و در این بین کمک به دیگران، دستگیری از نیازمندان و افطاری دادن از جمله برنامه‌های ویژه در مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) برای تقسیم مهربانی است.
مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند با اشاره به توزیع بسته‌های مواد غذایی ‌بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مؤسسه خیریه در ابتدای ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: 150 بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته 80 هزار تومان که این بسته‌های غذایی حاوی کالاهای اساسی و ضروری از جمله برنج، گوشت، حبوبات، روغن و ... است، از سوی خیران مؤسسه تهیه، بسته بندی و به درب منازل نیازمندان تحت پوشش مؤسسه ارسال شد.
احمدی ادامه داد: این مؤسسه خیریه مردمی بوده و زیر نظر هیچ ارگانی نیست و در سال 1316 با نام مؤسسه خیریه قمربنی هاشم(ع) خراسان‌جنوبی با 9 عضو اصلی، در راستای کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون دوری از تجمل‌گرایی و ساده‌زیستی به کمک خیران، مردم عادی، قشر متوسط و حتی ضعیف جامعه در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به توزیع بیش از 10 هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان سفارش شده که در طرح صدقه نان تلاش شده است تا با تأسی از سنت حسنه امیرالمومنین علی(ع) در کمک به نیازمندان کمک‌های نقدی خیران در قالب بسته‌های نان تازه از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان روزانه تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی هاشم(ع) بیرجند تصریح کرد: علاوه بر توزیع سبد غذایی، افطاری دادن و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان روستاها نیز از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار است.
احمدی از توزیع بیش از سه هزار پرس غذای گرم افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: رمضان و این ایام تکرار ناشدنی از سال، بسیار زیباست که با کمک به نیازمندان زیباتر نیز می‌شود و با تمرین کمک به نیازمندان، تلاش برای افزایش آرامش در زندگی را تمرین کرده و با دوری از روزمرگی‌ها و بی‌تفاوتی‌ها، توجه به نیازمندان و دغدغه مندی‌هایمان را نسبت به هم‌نوعانمان، افزایش دهیم.
وی ادامه داد: در این میان با همت دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند و همت خیران، مؤسسه سه هزار پرس غذای گرم برای افطار نیازمندان آماده و به درب منازل این افراد ارسال می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) بیرجند یادآور شد: پایگاه‌های سیار این مؤسسه در روز عید سعید فطر در محل مصلی المهدی و پایگاه ثابت مؤسسه واقع در سجادشهر نبش امامت 55 آماده دریافت فطریه و کفاره‌ها است و ضمناً شماره کارت 5892101217130232 به نام مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) نزد بانک سپه آماده دریافت وجوهات فطریه و کفاره مؤمنان است.

انتهای پیام

captcha