استقرار ۷۰۹ پایگاه جمع‌آوری فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3816469
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

استقرار ۷۰۹ پایگاه جمع‌آوری فطریه در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۹ پایگاه جهت جمع‌آوری فطریه شهروندان استان پیش‌بینی شده است.

استقرار 709 پایگاه جمع‌آوری فطریه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 12 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این پایگاه‌‌ها در قالب 126 پایگاه ثابت در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مساجد استان و 583 پایگاه سیار در مراکز برگزاری نماز عید سعید فطر و روستاهای استان آماده جمع‌‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان زکات فطریه جمع‌‌آوری شد، افزود: امیدواریم امسال شاهد افزایش این مبلغ برای کمک به نیازمندان کمیته امداد و سایر اقشار کم‌درآمد باشیم.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان‌‌ها، نهادها و مؤسسات خیریه‌‌ای که قصد جمع‌‌آوری زکات فطریه را دارند مجوز لازم را از کمیته امداد و ستاد زکات استان دریافت کرده‌‌اند و نیروی انتظامی از فعالیت دستگاه‌‌ها و مؤسساتی که مجوز لازم را در این خصوص نداشته باشند جلوگیری خواهد کرد.
مبشری با بیان اینکه مبلغ زکات فطریه امسال در کهگیلویه و بویراحمد جهت هر نفر 6 هزار تومان از طریق دفتر امام‌ جمعه تعیین‌ شده، تاکید کرد: مبالغ زکات فطریه و کفاره‌های جمع‌‌آوری‌ شده مردم مؤمن و روزه‌‌دار استان در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌‌رسد.
وی از مردم خدادوست استان دعوت کرد تا زکات فطریه خود را به این نهاد و سازمان‌‌ها و مؤسسات دارای مجوز جمع‌‌آوری زکات پرداخت کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی برسد.
انتهای پیام

captcha