بانك قرض‌الحسنه مهر ايران نماد واقعی بانكداری اسلامی است
کد خبر: 3821949
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
امام جمعه شهرستان مریوان:

بانك قرض‌الحسنه مهر ايران نماد واقعی بانكداری اسلامی است

گروه اقتصاد ــ‌ مراسم افتتاح شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان مریوان استان کردستان با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامي و رؤسای ادارات اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مکان جدید شعبه مریوان با حضور اسعدی مديرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در استان کردستان به همراه ماموستا شيرزادی امام جمعه، فرمانده نيروی انتظامی، معاون فرماندار شهرستان و جمعی از رؤسای  ادارات و مشتريان شعبه مريوان افتتاح شد.
اسعدی در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان با تاکید بر لزوم دسته بندي مشتريان شعب و تفکيک انتظارات آنان گفت: مشتری مداری، تقسيم‌بندی مشتريان و ارائه خدمات منطبق با انتظارات به آنها ضرورتی گريز ناپذير برای بانک‌هایی است كه قصد دارند با عملكرد بهتر پيشتاز باشند.
وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر سال رونق تولید در کشور، بانک قرض الحسنه مهر ايران توانسته روز به روز به مشتريان خود اضافه کند و از آنها در تمام زمينه‌های اشتغال، ازدواج و تسهيلات ضروري حمايت كند.
اسعدی با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهرایران در استان کردستان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد جایگاه شعب مريوان در ارائه خدمات بانكي در اين شهرستان بسيار پر رنگ تر شده است.
در ادامه، ماموستا شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ايران و همچنين تبريک افتتاح مکان جديد شعبه مريوان بيان داشت: خوشبختانه استقبال مردم از بانك قرض الحسنه مهر ايران بسيار خوب است و مردم اين منطقه با توجه به ويژگی‌های فرهنگی تمايل دارند از عقد قرض الحسنه استفاده نمايند.
وی افزود: این بانک پتانسل بالایی برای رشد در شهرستان مريوان دارد چون قرض‌الحسنه تنها عمليات بانکی است که مورد تاييد علمای اين شهرستان است و يک سنت پسنديده از لحاظ شرع و اسلام به شمار می‌رود.
امام جمعه شهرستان مریوان در پایان بیان کرد: به تمام ادارات، ارگان‌ها، سازمان‌ها و مردم شریف شهرستان مريوان تاکيد خواهيم کرد که برای ارائه خدمات بانکی و هم مشاركت در امر خداپسندانه قرض الحسنه اين بانك را انتخاب كنند زيرا بانك قرض‌الحسنه مهرايران نماد واقعی بانكداری اسلامي است .

captcha