۳۱ مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی
کد خبر: 3826502
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

۳۱ مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

گروه فرهنگی ــ‌ معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ازسوی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم و معلمان این استان به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی ۳۱ مردادماه ۱۳۹۸ است.

مهلت ارسال آثار به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی اعلام شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی شیر زهرایی، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 تیرماه اظهار کرد: آثار ارائه شده از سوی معلمان و دانش‌آموزان متقاضی شرکت در این همایش ملی باید ویژه کودکان دوره پیش دبستانی باشد.
وی افزود: آثار معلمان و دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه به این همایش ملی شامل مقاله، فیلم کوتاه، بازی و یادگیری، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی است.
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آثار باید به معاونت‌های آموزش ابتدایی اداره‌های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان تحویل داده شود.
زهرایی عنوان کرد: این همایش با محوریت ماهیت، ضرورت و مؤلفه‌های هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: آثار ارائه شده از سوی معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور به این همایش ملی تا اواسط شهریورماه ۱۳۹۸ بررسی و افراد برگزیده معرفی و تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام

captcha