همایش «حجاب و عفاف» در بهمئی برگزار شد
کد خبر: 3826613
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

همایش «حجاب و عفاف» در بهمئی برگزار شد

گروه فرهنگی ــ همایش عفاف و حجاب به‌منظور ترویج فرهنگ حجاب در شهرستان بهمئی برگزار شد.

همایش «حجاب و عفاف» در بهمئی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام یوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک امروز، 22 تیرماه در همایش عفاف و حجاب، اظهار کرد: در قرآن و احادیث فراوان در زمینه حفظ حجاب تأکید شده و هر کس بخواهد انسانیت خود را حفظ کند باید به مقوله حجاب و پوشش اسلامی توجه ویژه کند.
وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف در وهله اول محصول عقل است، افزود: حجاب مصونیت است و محدودیت نیست و حتی قبل از اسلام نیز برای حفظ حریم خانواده به حجاب عمل می‌کردند.
امام جمعه شهر لیکک اضافه کرد: مهم‌ترین هدف ما از برنامه‌های هفته‌ حجاب و عفاف نشر این پیام است که حجاب و عفاف تنها خاص زنان جامعه نبوده و مردان نیز در این راستا وظیفه دارند؛ زن و مرد باید هر دو مطالبه‌گر بحث حجاب و عفاف باشند.
حجت‌الاسلام افروغی عنوان کرد: بانوان ما باید بدانند که در محیط امن خانه می‌توانند همه زیبایی‌های خود را بروز دهند و خانه را کانون محبت و جذب همسر کنند اما دلربایی در جامعه آثار شومی دارد که در ابتدا گریبان‌گیر بانوان می‌شود و امنیت اجتماعی و روانی آن‌ها را بر هم می‌زند.
یادآور می‌شود، پخش کلیپ، سخنرانی، اجرای مولودی‌خوانی، شعرخوانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این همایش بود.
در این مراسم به بانوان نمونه بسیجی و برگزیدگان مسابقات ویژه حجاب و عفاف جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام

captcha