رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
کد خبر: 3827531
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

گروه اجتماعی ــ جمشید ارسلان‌جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 24 تیرماه در آئین معارفه رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح استان، اظهار کرد: حدیث سلسله الذهب در زمان‌های مختلف روایت شده است و توحید و وحدانیت به خداوند دژ محکمی در روز حساب است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید از اصول و مبانی مسلمانان است، افزود: توحید و ولایت از اعتقادات مسلمانان و شیعیان بوده و باید در راه آن گام برداشت.

همچنین، حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سپاه از دو بخش بسیج با ۲۲ قشر و مجموعه سپاه که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند، تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال دست یابی به گلوگاه‌های کشور و براندازی انقلاب است، افزود: رهبری، آرمان و مردم از داشته‌های اصلی یک انقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تاکنون رهبری با نشان دادن صراط مستقیم و آرمان‌های انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته و دشمن که همه راه‌ها و دشمنی‌هایش را آزموده این بار یکی از داشته‌های اصلی انقلاب یعنی مردم را نشانه گرفته و با تحریم، تحریک و فتنه بدنبال براندازی انقلاب است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال‌های گذشته دو شبکه ماهواره‌ای وجود داشت اما الان دشمن بالغ بر ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای بر علیه انقلاب و مردم راه انداخته است.

خرمدل بیان کرد: اقشار بسیج فرمانده ای برای هم افزایی و اتحاد مردم است و می‌تواند در این راستا گام بردارند تا دشمن نتواند دشمنی خود را در مقابل مردم ایجاد کند.

بنابراین گزارش، همچنین، جمشید ارسلان‌جو، رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: هدفم خدمت به مردم، اعتلای اهداف بسیج، ایجاد اتحاد بین اقشار مختلف و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان انقلاب است.

وی ابراز کرد: امیدواریم در این منصب بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.
انتهای پیام

captcha