کارگاه «امر به معروف و نهی از منکر» در لنده برپا شد
کد خبر: 3827584
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

کارگاه «امر به معروف و نهی از منکر» در لنده برپا شد

گروه اجتماعی ــ کارگاه توانمندی‌سازی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

کارگاه «امر به معروف و نهی از منکر» در لنده برپا شد

به گزارش ایکنا از کهکیلویه و بویراحمد، اسفندیار مختاری، فرمانده سپاه ناحیه لنده امروز، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارگاه توانمندسازی با حضور 250 عضو گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر به مدت ۲ روز و با حضور اساتید رشته‌های حقوقی و قضایی، اخلاقی، مسائل اعتقادی و مذهبی، بصیرت‌افزایی و روشنگری در لنده برگزار شد.

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگاه آمادگی و آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر با شیوه‌های برخورد با منکرات است، ضمن اینکه امروز امر به معروف و نهی از منکر تنها در حیطه و برعهده قوه قضاییه، نیروی انتظامی و یا سپاه نیست بلکه بر عهده همه مردم است.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده نیز در حاشیه این کارگاه گفت: با عنایت به توصیه‌های دین و عقل نیاز است در جامعه در برابر تخلفات و خطاهای افراد و گروه‌ها واکنش نشان داده شود و با تذکر و ارشاد به اعمال نیک و خیر دعوت شوند.

وی افزود: باید با ایجاد گروه‌های مختلف در مساجد، مدارس، ادارات و در حیطه‌های فردی، گروهی و خانوادگی افرادی که در حال منکر هستند در جاهایی که نیاز به تشویق باشد تشویق و در جاهایی که نیاز به موعظه و تذکر باشد با شرایط قانونی و شرعی عمل کنند.

انتهای پیام

captcha