چاپ کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی
کد خبر: 3828666
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

چاپ کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگینامه شهید ‌حسین عزیزی‌ از شهدای این استان خبر داد.

چاپ کتاب زندگینامه شهید «حسین عزیزی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 تیرماه در جمع خبرنگاران، از چاپ کتاب زندگینامه شهید حسین عزیزی از شهدای والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این کتاب به قلم مرضیه جوشن از نویسندگان جوان استان به رشته تحریر در می‌آید.

وی افزود: شهید عزیزی در سال 1340 در یک خانواده مذهبی و متدین در روستای تراب از توابع شهرستان لنده چشم به جهان گشود و در دوازدهمین روز از فروردین سال 1366 به درجه رفیع شهادت رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده شهید عزیزی، سه شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: دست‌نوشته‌هایی از این شهید والامقام جمع‌آوری شده که به‌صورت یک فصل مجزا در کتاب آورده می‌شود.

آسمند عنوان کرد: این کتاب در سه فصل تدوین می‌شود که فصل نخست آن به دست‌نوشته‌های این شهید والامقام اختصاص دارد، در فصل دوم به خاطرات خانواده، دوستان و همرزمان شهید عزیزی از این شهید والامقام پرداخته می‌شود و در فصل سوم تصاویر جمع‌آوری شده از حضور شهید در جبهه‌های حق علیه باطل ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تولید و چاپ 33 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس را در سال 98 در دستور کار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان حدود یک هزار و 880 شهید والامقام به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

انتهای پیام

captcha