حمایت‌های ویژه رهبری از جهاددانشگاهی؛ نقش محوری در خودباوری جوانان این نهاد انقلابی
کد خبر: 3833033
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

حمایت‌های ویژه رهبری از جهاددانشگاهی؛ نقش محوری در خودباوری جوانان این نهاد انقلابی

گروه اجتماعی- رییس جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: حمایت‌های ویژه رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی نقش مهم و محوری در شکوفایی و خودباوری جوانان این نهاد انقلابی و رشد و تعالی آن داشته است .

حمایت‌های ویژه رهبری از جهاددانشگاهی؛ نقش محوری در خودباوری جوانان این نهاد انقلابی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن رهایی، رییس جهاددانشگاهی استان سمنان امروز 15 مهر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان که در آستانه  سی‌ونهمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با تقدیر از همراهی‌ها و حمایت‌های ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان از جهاددانشگاهی اظهار کرد: حمایت‌های ویژه رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی نقش مهم و محوری در شکوفایی و خودباوری جوانان این نهاد انقلابی و رشد و تعالی آن داشته است .

وی رضایت رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی را از افتخارات این مجموعه برشمرد و گفت: معظم‌له همانگونه که بارها فرمودند به جهاددانشگاهی اعتقاد راسخ دارند که در این راستا حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین پشتوانه جهاد دانشگاهی است و حمایت‌ها و تاییدات رهبری معظم انقلاب روح خودباوری و "ما می‌توانیم"را در این نهاد انقلابی دمیده است.

رهایی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی به عنوان چراغی فراروی اقتصاد کشور نام برد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه امریکا راهگشا است.

این عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان تحریم‌ها را فرصتی برای خودباوری و خوداتکایی بیشتر برشمرد و گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند به برون رفت کشور از شرایط اقتصادی فعلی کمک شایانی کند .

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های استان و به ویژه ظرفیت‌های علمی و آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود که مسوولان استان اعتماد بیشتری به ظرفیت‌های استان داشته و در طرح‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی از این ظرفیت‌ها بهره بیشتری بگیرند .

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از انعقاد 21 قرارداد پژوهشی در یک سال گذشته خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی نیز منشاء خدمات شایانی بوده که برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، گفتمان‌های دانشجویی، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری اردوهای دانشجویی "مرز پرگهر"، تولید و انتشار بالغ بر 5000 محصول خبری در دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و...از آن جمله است .

رهایی  در ادامه از برگزاری 222 دوره آموزشی طی یک سال اخیر در جهاددانشگاهی استان خبر داد و گفت: جدا از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی که با 21 کدرشته در مرکز استان فعالیت دارد،بیش از 40 هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در استان بهره‌مند شدند .

انتهای پیام

 

captcha