یادواره 3 شهید سقاوه برگزار شد
کد خبر: 3841377
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

یادواره 3 شهید سقاوه برگزار شد

گروه فرهنگی ـ یادواره سه شهید روستاهای امام زادگان بی بی خاتونین(س) و سقاوه بویراحمد برگزار شد.

یادواره 3 شهید سقاوه برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با عزاداری روز عاشورا یادواره سه شهید روستاهای امام زادگان بی بی خاتونین(س) و روستای سقاوه با حضور انبوه عزاداران حسینی و مسئولان شهرستانی و محلی در حرم امام زادگان بی بی خاتونین(س) برگزارشد.
علی محمدی، فرمانده سپاه عشایری ناحیه بویراحمد نیز گفت: همزمانی این یادواره با عزاداری سالارو سرور شهیدان نشان از آن است که هم شهداء جنگ تحمیلی و هم شهداء دشت کربلا برای دفاع از ولایت و دینداری جان خود را فدای اسلام کردند.
وی افزود: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشورگره‌ خورده است.
فرمانده سپاه عشایری ناحیه بویراحمد با بیان اینکه ایمان از بارزترین ویژگی‌های شهدا است و هر کاری که بخواهد ماندگار باشد، باید ایمان به خدا در کنارش قرار بگیرد، بیان کرد: شهدا برجسته بودند و کار را به خاطر خدا انجام دادند و کسی که ادامه‌دهنده راه شهدا است، باید اخلاق را الگو خویش قرار دهد.
محمدی برگزاری یادواره شهدا را تزریق حیات به کالبد جامعه و به‌ویژه نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را بر مشتاقان ولایت تبیین کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha