برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3844605
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ــ رئیس کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» با هدف نشر فرهنگ کتابخوانی و ترویج و توسعه اندیشه‌های ناب اسلامی بر مبنای آثار شهید مطهری در ماه محرم برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در کهگیلویه و بویراحمد

علیرضا دولت‌آبادی،‌ رئیس کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» در راستای ترغیب عموم مردم به کتاب و کتابخوانی و ترویج اندیشه‌ها و معارف اسلامی در پنج مرحله برگزار می‌شود.

وی افزود: حماسه حسینی اثر استاد شهید مرتضی مطهری است و از ۷۰ صفحه منتخب کتاب یادشده انجام می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن جامع استاد مطهری از سایت بنیاد شهید مطهری به نشانی motahari.ir در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جوایز این مسابقه شامل ۱۰۰ جایزه پنج میلیون ریالی است و مهلت شرکت در این مسابقه تا اربعین حسینی اعلام شده است.

دولت‌آبادی بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند ضمن شرکت در این مسابقه و بهره‌مندی از جوایز آن از همه آثار استاد مطهری به صورت رایگان بهره‌مند شوند. همچنین کسانی که به هر دلیل امکان استفاده از این اپلیکیشن را ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد در این مسابقه شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha