برپایی رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و كوثر شمال غرب شیراز
کد خبر: 3845878
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

برپایی رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و كوثر شمال غرب شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و كوثر منطقه شمال غرب طی روزهای 11 و 12 مهرماه جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنایی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 7 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله(ص) شیراز با نام «الی بیت‌المقدس» طی روزهای 11 تا 12 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش به استعداد 2 گردان 791 و 792 بیت‌المقدس و گردان 902 کوثر با هدف دفاع از کوی و برزن، کمین، ضد کمین، تور ایست و بازرسی، تاکتیک عملیات مقابله با ناآرامی‌ها، تجمع‌های غیر قانونی، عملیات روانی و تعقیب و گریز اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز یادآور شد: در رزمایش گردان 902 کوثر ویژه خواهران بسیجی علاوه بر مقابله با ناآرامی‌ها، در قالب گروه‌های امدادی به صورت نمادین به افراد آسیب دیده از حوادث طبیعی و نیز انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها کمک می‌شود.
وی بیان کرد: خدمات‌دهی رفاهی شامل تهیه وسائل گرمایشی، پوشاک، ارسال داروی بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی رزمایش بیت‌المقدس است.
بنایی اظهار كرد: کمک به رشد و تعالی جامعه، به ویژه اجرای منویات مقام معظم رهبری، گسترش باور‌ها و اعتقادات دینی، خدمات‌رسانی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیز افزایش توان رزمی بسیجیان از دیگر اهداف رزمایش است.
وی اضافه کرد: مهم‌ترین رویکرد و استراتژی بسیج عملیاتی کردن جهاد فرهنگی و اقتصادی با توجه به تسریع در زیرساخت‌های عمران، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه بوده است.
فرمانده ناحیه مقامت محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: زمینی برای احداث حوزه امام خامنه‌ای در کوی فرمانداری با همکاری شهرداری منطقه 10 در نظر گرفته و مراحل نقشه‌برداری آن انجام شده و در هفته آینده علمیات اجرایی ساختمان آغاز می‌شود.
بنایی همچنین گفت: شهر صدرا با جمعیت بیش از 150 هزار نفری نیاز توجه جدی برای احداث زمینی برای گردان امام علی(ع) دارد که بتوان در سال جاری این خواسته عملیاتی و اجرایی شود.
انتهای پیام

captcha