طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی در ۵۵ مدرسه و مسجد اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 3847845
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی در ۵۵ مدرسه و مسجد اردبیل اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی در ۵۵ مدرسه و مسجد سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش و پشتیبانی قرارگاه سپاه استان اجرا می‌شود.

طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی در ۵۵ مدرسه و مسجد اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، عصر امروز، ۱۴ مهرماه در جلسه قرارگاه طرح شهید بهنام محمدی در اردبیل، اظهار کرد: طرح‌های تربیتی با محوریت تربیت جوانان مومن و انقلابی در اردبیل اجرا می‌شود و سه رکن اصلی در این زمینه مدرسه، مسجد و خانواده است.
وی با بررسی روند اجرایی برنامه‌های طرح اعتلای بسیج دانش‌آموزی با حضور اعضای قرارگاه و تشریح اقدامات انجام یافته برای این طرح تربیتی و ایجاد حلقه ارتباط بین سه رکن اصلی مدرسه، مسجد و خانواده گفت: این طرح در ۵۵ مدرسه و مسجد سراسر استان با همکاری آموزش و پرورش و پشتیبانی قرارگاه سپاه استان اجرا می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اجرای برنامه‌های مرحله مسجدی و تابستان طرح از جمله اجرای دوره هم‌افزایی ارکان طرح شهید بهنام محمدی در ۶ نقطه استان در ماه مبارک رمضان، اجرای اردو‌های چند روزه در اردوگاه مقدس اردبیلی و سرعین خبر داد.
عبدی با اشاره به اهمیت این طرح بیان کرد: تربیت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۸ تا ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی و انگیزه‌بخشی به مربیان این طرح در مساجد لازم و ضروری است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز اظهار کرد: باید تربیت جوانان بر پایه اهداف و راه شهدای والامقام کشورمان باشد تا بتوانیم خروجی‌های مورد انتظار را در سطح استان به دست آوریم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha