نبود مربی متخصص قرآنی در باشت
کد خبر: 3847952
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

نبود مربی متخصص قرآنی در باشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت، نبود مربی متخصص قرآنی در این شهرستان را از جمله مشکلات عنوان کرد.

نبود مربی متخصص قرآنی در باشت

حجت‌الاسلام عبدالرحيم عبودی، امام جمعه باشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی زلال وحی از سال 91 با کسب مجوز از تبلیغات اسلامی در بخش بانوان و آقایان در تمامی رده‌های سنی شروع به کار کرده است.

وی روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت، حفظ، محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری و بین‌المللی، تجلیل از مربیان و قرآن‌آموزان برتر در مجالس و نماز جمعه را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه برشمرد.

امام جمعه باشت استعداد قرآنی شهرستان را در رشته صوت و حفظ بیان کرد و افزود: لازم است مسئولان قرآنی استان با تأمین حمایت مالی و معنوی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این رشته‌ها برگزار کنند.

حجت‌الاسلام عبودی نداشتن مکان، نبود مربی متخصص قرآنی، کمبود اعتبار، کتاب‌های تجوید و روخوانی، تابلو و ماژیک را ازجمله مشکلات مؤسسه ذکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مؤسسه یک زمینی در متراژ 500 متر مربع در بهترین نقطه شهر دارد، گفت: برای ساخت ساختمان و تأمین اعتبار با غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم.

مدیر مؤسسه قرآنی زلال وحی باشت، نشانی مؤسسه را باشت، خيابان وليعصر(عج)، چهارراه كتاب، منازل سازمانی، فرعی دوم اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha