محفل انس با قرآن به یاد «محمدکاظم محمدزاده» در مشهد
کد خبر: 3848273
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

محفل انس با قرآن به یاد «محمدکاظم محمدزاده» در مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «سروش جاودانه وحی» مشهد به یاد استاد و قاری بین‌المللی قرآن کریم مرحوم «محمدکاظم محمدزاده» محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محفل انس با قرآن کریم به یاد استاد و قاری بین‌المللی قرآن کریم مرحوم «محمدکاظم محمدزاده» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی مشهد در روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ مهرماه، از ساعت ۱۸ تا ۲۲ با حضور قاریان مشهدی در حسینیه نخودبریزها برگزار می‌شود.
امیرعلی عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش جاودانه وحی در پیامی درگذشت «محمدکاظم محمدزاده» از اساتید و قاریان بین‌المللی قرآن کریم را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:
«کل من علیها فان
خاندان محترم مرحوم حاج محمدکاظم محمدزاده
سلام علیکم؛
با نهایت تأثر و اندوه فقدان استاد و قاری پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن مجید، مرحوم حاج محمدکاظم محمدزاده را به مردم عزیز و مروجان فرهنگ قرآنی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم.
اگرچه آن استاد معظم و گران‌قدر قرآن کریم، دار فانی را وداع گفته و در جمع ما زمینیان نیست، اما کرامات شخصیتی، علمی و اخلاقی آن عزیز سفر کرده که نمود آن در تربیت شاگردان برجسته، انتخاب ایشان به‌عنوان چهره قرآنی کشور، حضور بین‌المللی در عرصه‌های توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ... متبلور است، همچنان راهگشای متدینین و دوستداران فرهنگ قرآنی است.
با درخواست صبر بر این مصیبت بزرگ از محضر خداوند منان برای خانواده محترم و بستگان ایشان، علو درجات آن مرحوم را از آستان خداوند متعال و در سایه عنایات همیشگی حضرات معصومین(ع)، به‌ویژه توجهات خاص حضرت علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) خواهانم».
یادآور می‌شود، استاد محمدکاظم محمدزاده متولد ۱۳۳۴ مشهد مقدس است که از محضر اساتیدی همچون مرحوم مولایی، فاطمی‌، اوحدی و فرقانی تلمذ کرده بود.
کسب مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی در سال ۱۳۵۸، عنوان دوم مسابقات بین‌المللی مالزی در سال ۱۳۶۴ و عنوان نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۵ بخشی از افتخارات این استاد قرآن کریم است.
مرحوم محمد‌کاظم محمد‌زاده، صبح روز یکشنبه، 14 مهرماه، در ۶۴ سالگی در مشهد دارفانی را وداع گفت و پیکرش 15 مهرماه در حرم نورانی امام رضا(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.
علی خداپور
انتهای پیام
captcha