تشریح ویژه‌برنامه‌های کاروان «فطرس ملک» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3848324
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

تشریح ویژه‌برنامه‌های کاروان «فطرس ملک» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ نماینده آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های کاروان فطرس ملک در اربعین حسینی را تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های کاروان «فطرس ملک» در کهگیلویه و بویراحمد

ستار هدایت‌خواه،‌ نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقرار موکب‌های اربیعن حسینی در گچساران، خیرآباد، پلیس راه بهبهان، سه راه امیرحاضر، ورودی شهر امیدیه و شلمچه، اظهار کرد: 8 موکب در نجف، کربلا و در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند.
وی در ادامه افزود: در مسیر نجف تا کربلا عمودهای 170،‌ 605، 836 و 190 آماده خدمات رسانی به 1000 زائر اربعین حسینی در این کاروان است، ضمن اینکه سال گذشته در این کاروان 700 نفر شرکت داشته‌اند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: 15 کامیون حامل مواد غذایی به مبلغ یک میلیارد تومان برای رفاه حال زائران ایرانی و خارجی ارسال شده است.
هدایت خواه با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این کاروان مردمی تمام شده، بیان کرد: آغاز حرکت کاروان از 20 تا 29 مهرماه است، ضمن اینکه در طول مسیر مداحان، روحانیون و مسئولین فرهنگی زائران را به فیض معنوی می‌رسانند.
وی پیاده روی تمرینی و توجیهی از بقعه امامزاده عبدالله به امامزاده مختار، بقعه امامزاده عبدالله تا بقعه امامزاده حسن و میدان جهاد تا بقعه امامزاده قاسم و دیگر جلسات توجیهی را از اقدامات صورت گرفته ذکر کرد.
نماینده آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این کاروان کاملا مردمی و در واقع این حرکت می‌تواند تمدن ساز باشد،‌ ابراز کرد: مسئولان بر هزینه حمل و نقل و ایاب و ذهاب نظارت داشته باشند.
هدایت‌خواه حمل گوشت با توجه به نبود سردخانه را مشکل اصلی کاروان خویش برشمرد و یادآور شد: برای این موضوع با موکب‌های دیگر استان‌ها هماهنگ شدیم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha