حضور بیش از ۲ هزار دانشجوی کهگیلویه‌وبویراحمدی در اربعین
کد خبر: 3849249
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

حضور بیش از ۲ هزار دانشجوی کهگیلویه‌وبویراحمدی در اربعین

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: بیش از دو هزار دانشجوی این استان از دانشگاه‌های مختلف در راهپیمایی اربعین امسال شرکت می‌کنند.

حضور ۲ هزار دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی در ‌اربعین

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های استان، امروز، 20 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان به سفر اربعین اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این تعداد به بیش از دو هزار نفر برسد، افزود: دانشجویان اعزامی به سفر اربعین از طریق سامانه‌های مشمولان، دانشگاهی و کاروانی ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: بدون شک تعداد قابل‌توجهی هم که نیازی به تعهد نداشتند به‌صورت فردی و خارج از سامانه‌های ثبت دانشجویی حضور دارند که آمار دقیقی نداریم، اما حداقل به همین اندازه و حتی بیشتر نیز حضور دارند.

مهدوی‌مطلق میزان تسهیلات دانشگاه‌های کهگیلویه‌وبویراحمد برای حضور دانشجویان در ستاد اربعین بیش از متوسط کشوری است، بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مشارکت دانشجویان برای حضور در راهپیمایی اربعین بیش از سال‌های گذشته است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha