آغاز ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد 3» در همدان
کد خبر: 3849509
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

آغاز ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد 3» در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئيس اداره امور قرآنی استان همدان از آغاز ثبت‌نام مسابقه «قرآن صاعد 3» در همدان خبر داد.

آغاز ثبت نام مسابقه قرآن صاعد 3 در همدانغلامرضا فرهادی، رئيس اداره امور قرآني استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انس با صحیفه سجادیه این مجموعه اقدام به برپایی مسابقه «قرآن صاعد» نموده است.
رئيس اداره امور قرآني استان همدان با اشاره به اینکه این دور از مسابقات به مرحله سوم خود رسیده است گفت: مسابقه کتبی قرآن صاعد 3 با محوریت دعای 23 تا 35 صحیفه سجادیه شیخ حسین انصاریان همراه با ترجمه حکمت 121 تا 240 نهج‌البلاغه است.
وی با بیان اینکه ثبت نام در مسابقات از 5 مهر آغاز و تا 12 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت گفت: زمان برگزاری مسابقه قرآن صاعد 3 به صورت حضوری در روز جمعه 18 بهمن‌ماه سالجاری ساعت 9:30 صبح خواهد بود که مکان برگزاری آزمون متعاقبلا اعلام خواهد شد.
فرهادی با اشاره به اینکه این خواهران و برادران 12 سال به بالا می‌توانند در مسابقه شرکت کنند گفت: سوالات به صورت تستی بوده و صرفا دارای یک مرحله شهرستانی است.
رئيس اداره امور قرآني استان همدان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به صورت حضوری به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و یا به صورت غیر حضوری به سایت مثانی به آدرس www.masani.ir مراجعه نمایند.
وی با اشاره به اینکه طرح مسابقه کتبی «قرآن صاعد» طرحی ۵ ساله بوده که شامل تمامی دعاهای صحیفه خواهد بود گفت: به برگزیدگان جوایز نقدی 1 میلیون ریالی تا 3 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha