ارسال ۹۴۵ اثر از خادمیاران مازندرانی به جشنواره خدمت
کد خبر: 3850163
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

ارسال ۹۴۵ اثر از خادمیاران مازندرانی به جشنواره خدمت

گروه اجتماعی- مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: تا کنون ۹۴۵ اثر از سوی خادمیاران استان مازندران ثبت شد که از این تعداد ٣٠ اثر مورد تایید و انتشار قرار گرفت و رتبه دوم کشور را در جشنواره به خود اختصاص داد.

ارسال ۹۴۵ اثر توسط خادمیاران مازندرانی به جشنواره خدمتسهیل صالحی، مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع ) باید تمام تلاش‌شان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد و سعی شود طرح ابتکاری و الگویی را برای محرومیت‌زدایی ارائه دهند.
وی افزود: هدف از جشنواره خدمت، تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است که خادمیاران می توانند در بخش جشنواره خدمت در سامانه ثبت کنند.
صالحی تصریح کرد: فعالیت‌های تخصصی خادمیاران در سراسر کشور و ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت‌های تخصصی خادمیاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت از دیگر اهداف جشنواره است.

وی با بیان اینکه، هدف از برگزاری جشنواره خدمت، الگوسازی از فعالیت‌های برتر و موفق خادمیاران سراسر کشور و تبادل تجربیات و تقدیر از زحمات خادمیاران است، افزود: ارائه طرح‌های ابتکاری از سوی کانون‌های خادمیاری از برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران، بیان کرد: این جشنواره امکان ثبت نظرات و دیدگاه های تخصصی و موضوعات مرتبط خدمت و هم چنین ثبت تجربیات و ابتکارات خادمیاران در عرصه های عملی و انجام خدمت در قالب جشنواره را دارد.
وی ادامه داد: جشنواره خدمت سه محور اصلی؛ گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه اشت که خادمیاران رضوی باید پس از مراجعه به سامانه خادمیاری، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب کرده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند.
صالحی با بیان اینکه، خادمیاران می‌توانند یک الی چند مطلب را در سامانه درج نمایند و محدودیتی در درج الگوها در بخش‌های مختلف ندارند، بیان کرد: تا کنون ۹۴۵ اثر توسط خادمیاران استان مازندران ثبت شد که از این تعداد ٣٠ اثر مورد تایید و انتشار قرار گرفت و بر اساس آمار، مازندران رتبه دوم کشور را در جشنواره به خود اختصاص داد.

وی افزود: موضوعات آثار مورد تایید و انتشار یافته از مازندران در زمینه آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.
صالحی بیان کرد: استان مازندران دارای ۱۵هزار ۸۰۶ خادمیار است که در بارگاه ملکوتی امام رئوف ثبت نام کردند تا در بخش‌های مختلف به محرومین کمک رسانی کنند بنابراین انتظار است با ارایه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های رو به رشد و موثری برداریم.

انتهای پیام
captcha