اسامی استان‌های مجری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی منتشر شد
کد خبر: 3850426
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

اسامی استان‌های مجری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی منتشر شد

گروه مسابقات ــ اسامی استان‌های مجری جشنواره تلاوت‌های مجلسی از سوی دبیرخانه چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ فهرست استان‌ها و شهرهایی که چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی و چهارمین جشنواره فجر تلاوت با رویکرد انتخاب برترین قاری مجلسی و مردمی کشور در آن‌ها برگزار می‌شود، از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی از اواسط مهرماه تا اواسط بهمن‌ماه سال جاری با حضور برترین قاریان استان‌های مختلف کشور در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برپا خواهد شد.

در این دوره که در سطح استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، نمایندگان استان‌ها طی پنج مرحله نیمه‌نهایی گرد هم جمع می‌شوند که در نهایت از بین افراد راه‌یافته به این مرحله، شش نفر به عنوان فینالیست‌ به مرحله پایانی جشنواره فجر تلاوت راه پیدا خواهند کرد.

تمامی مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی در شهرها و مناطق محروم استان‌های کشور برپا و هیچ یک از مراحل مختلف در مراکز استان‌ها و شهرهای پرجمعیت برگزار نخواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله فینال چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی شامل مرحله کشوری پنج منطقه در نظر گرفته شده از اول تا دهم دی‌ماه سال جاری و مرحله فینال فینالیست‌های این دوره از جشنواره نیز طی روز 27 دی‌‌ماه در محل حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار خواهد شد.

اسامی استان‌های مجری جشنواره را در زیر مشاهده کنید.

اسامی استان‌های مجری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی منتشر شد

 

انتهای پیام
captcha