ارائه خدمات پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) تا بازگشت اخرین زائر اربعین
کد خبر: 3850609
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
علیمحمدی خبر داد:

ارائه خدمات پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) تا بازگشت اخرین زائر اربعین

گروه اجتماعی - مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از ارائه‌ روزانه 4 تا 5 هزار خدمت درمانی به زائران عتبات در مرز مهران در بیمارستان سیار حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: فعالیت و خدمات پزشکی سپاه تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد.

ارائه خدمات پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) تا بازگشت اخرین زائر اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام، غلامرضا علی‌محمدی، مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز 24 مهر ماه در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: مجتمع درمانی سپاه به نام حضرت فاطمه (س) در میدان اربعین در پایانه مرزی مهران مستقر شده در واحدهای جراحی، رادیولوژی، اورژانس، دندانپزشکی، اطفال، زنان به زائران خدمات رایگان ارائه می‌کند.
وی گفت: این مجتمع با ۱۹۰ کادر درمانی، ۱۰ پزشک متخصص و ۱۰ اتوبوس اورژانس کار خدمات‌رسانی را به زائران اربعین حسینی انجام می‌دهد و روزانه بین چهار تا پنج هزار خدمت درمانی به زائران ارائه می‌دهد.
علی‌محمدی از استقرار دستگاه آمبولانس برای اعزام مصدومان در این مجتمع  خبر داد و گفت: در کنار این مجتمع یک واحد با عنوان جنگ نوین خدمات بیولوژیکی، شیمیایی و میکروبی برای ارائه خدمات احتمالی نیز مستقر است.
وی گفت: مجموعه‌های درمانی سپاه در قالب کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه متشکل از سپاه امیرالمؤمنین و دو استان معین کرمان و کرمانشاه از روز ۱۳ مهرماه و همزمان با شروع پیاده روی اربعین آغاز به کار کرد.
مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: از ۱۳ مهر تاکنون ۴۳ هزار و ۲۰۰ زائر از خدمات درمانی رایگان پایگاه‌های سپاه استان ایلام مستقر در مرز بین المللی مهران بهره‌مند شدند.
انتهای پیام
captcha