افتتاح ۱۰ مدرسه پیش ساخته در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3851109
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

افتتاح ۱۰ مدرسه پیش ساخته در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد از بهره‌برداری ۱۰ مدرسه پیش ساخته در مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد.

افتتاح ۱۰ مدرسه پیش ساخته در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ‌استان، پیروز کرمی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، امروز، 28 مهرماه در حاشیه مدارس پیش‌ساخته در مناطق کم‌برخوردار استان، از بهره‌برداری ۱۰ مدرسه پیش‌ساخته در مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد.

وی با بیان اینکه پوشش برخی مناطق 8 تا 20 دانش‌آموزی از طریق مدارس پیش‌ساخته انجام می‌شود، افزود: با هدف پوشش مناسب مناطق مختلف، نصب ۱۰ فضای آموزشی پیش ساخته در مناطق کمتر برخوردار شهرستان‌های گچساران، چرام و بهمئی انجام گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی، تاکنون انتقال و نصب چندین مدرسه پیش ساخته در مناطق محروم استان اجرایی شده است.

کرمی با اشاره به اینکه بنیاد آموزشی قلم‌چی تاکنون نصب ۴۴ مدرسه پیش ساخته و ساخت سه مدرسه سه کلاسه و یک باب فضای آموزشی 6 کلاسه را در استان محقق کرده، تصریح کرد: همچنین نصب ۱۰ فضای آموزشی پیش‌ساخته دیگر توسط این بنیاد آموزشی را در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha