زبان از شکر پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین عاجز است
کد خبر: 3851701
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
آیت‌الله علوی گرگانی:

زبان از شکر پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین عاجز است

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله علوی گرگانی در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از خلق حماسه اربعین حسینی آورده است: حقیقتاً زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است.

زبان از شکر پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین عاجز استبه گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله علوی گرگانی به این شرح است:
 
بسمه‌تعالی
 
قال الله تعالی «ذَلِكَ وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» جریان عظیم اربعین و زیارت میلیون‌ها نفر به صورت همزمان از اقصی نقاط جهان موضوعی نیست که بتوان از آن به عنوان یک امر عادی یاد کرد، بلکه از شواهد و قرائن می‌توان ولایت حقه مهدویه را در تمامی ابعاد مشاهده کرد.
 
همراهی با این موج خروشان نه تنها موجب صیانت باطنی برای زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) می‌شود، بلکه در عرصه جهانی هم موجبات صیانت از مکتب روح‌بخش پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را فراهم می‌کند.
 
حقیقتاً زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است. اینجانب صمیمانه از مردم عراق که با جان و دل پذیرای خیل عظیم زوار حسینی(ع) بودند تشکر می‌کنم. همچنین از زائرین گرامی که رنج پیاده‌روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمت‌گزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکبداران، رسانه‌ها و صداوسیما، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و درمانی، کارمندان ادارات و نهادهای مختلف کشور که در این مسیر مخلصانه خدمت کردند، تشکر وافر دارم و امیدوارم که خداوند به برکت این گونه حرکات الهی عنایت و لطف خود را شامل حال ملت عراق و ایران کرده و آن‌ها را از دشمنی‌ها و رنج‌ها در امان نگه دارد.
انتهای پیام
captcha