اعزام دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی ۱۳ درصد افزایش یافت
کد خبر: 3855410
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

اعزام دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی ۱۳ درصد افزایش یافت

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه دوم این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور نسبت به سال گذشته ۱۳.۳ درصد افزایش یافت.

اعزام دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی ۱۳ درصد افزایش یافت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 16 آبان‌ماه اظهار کرد: سال گذشته هفت هزار و ۴۰۰ دانش آموز دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی افزود: هشت هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان کشور و این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور شامل آشنایی هرچه بیشتر آنان با ایثارگری‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، ترویج روزافزون فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و ایجاد روحیه مشارکت اجتماعی و تمرین زندگی گروهی بین نسل جوان است.
زارع‌پورابراز کرد: اعزام دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سپاه فتح این استان انجام می‌شود.
وی ابراز کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی سه روز ادامه داشته و در آنها علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری خاطراتی از ایثارگری‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از سوی راویان برای دانش‌آموزان بیان می‌شود.

انتهای پیام
captcha