برگزاری همایش ملی «عدالت و مبارزه با فساد» در یاسوج
کد خبر: 3855483
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

برگزاری همایش ملی «عدالت و مبارزه با فساد» در یاسوج

گروه فرهنگی ــ همایش ملی عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب به‌همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی«عدالت و مبارزه با فساد» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، همایش ملی عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب به‌همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، 18 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی عدالت و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب در یاسوج 5 آذرماه امسال خواهد بود.

عدالت و قوانین، نقش مردم در مبارزه با فساد، عدالت و توسعه متوازن مناطق، نقش رسانه‌ها در مبارزه با فساد، مبارزه با فساد و بالندگی انقلاب، عدالت و مطالبات مردم و رهبری نظام، جایگاه عدالت در گفتمان امام خمینی(ره)، نقش رسانه و فضای مجازی در مبارزه با فساد، نقش هر یک از قوای سه گانه در مبارزه با فساد، بررسی موانع مبارزه با فساد در کارگزاران نظام، راهکارهای مبارزه با فساد از منظر قرآن و حدیث، بررسی روش‌ها و فناوری‌های نوین در کاهش فساد، روش‌های پیشگیری و مبارزه با فساد در کشورهای موفق، نقش مردم، سازمان‌های مدنی و غیردولتی در مبارزه با فساد، ساز و کار اخلاق حرفه‌ای در عدالت اجتماعی و سلامت سازمانی، روش‌های سنجش فساد توسط سازمان‌های ناظر و ارزیابی‌کننده و راهکارها و موانع اجرایی کنوانسیون سازمان ملل برای مبارزه با فساد ازجمله محورهای این همایش است.

به مقالات برگزیده گواهی علمی و به شرکت‌کنندگان، گواهی حضور داده می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 09177419165 و07432312697 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha