فروش 25 میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه‌های کشور
کد خبر: 3855771
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

فروش 25 میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه‌های کشور

گروه فرهنگی ــ مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: در ۷ نمایشگاهی که برگزار کردیم، معادل ۲۵ میلیارد تومان کتاب فروش رفت که این مقدار رقم قابل توجهی در شرایط کنونی کشور است.

فروش 25 میلیارد ریال کتاب در نمایشگاه‌های کشور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قادر آشنا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران امروز، 18 آبان‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، اظهار کرد: برنامه داریم که تا پایان امسال در همه استان‌های کشور نمایشگاه برگزار کنیم که تاکنون در ۱۰ استان برگزار شده و تلاش داریم در نمایشگاه کتاب ۱۸ کشور دنیا نیز شرکت کنیم.
وی افزود: تمامی برنامه‌هایی که تصویب کرده‌ایم در حال اجراست و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مشوق و حمایت‌گر ماست.
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با بیان اینکه ناشرین از نمایشگاه استقبال می‌کنند، اضافه کرد: نمایشگاه کتاب یک جشنواره فرهنگی است که بخشی از آن با محوریت کتاب است بنابراین فروشی که انجام می‌گیرد، قابل توجه است.
آشنا تصریح کرد: در ۷ نمایشگاهی که برگزار کردیم ۲۵ میلیارد تومان کتاب فروش رفت که این مقدار رقم قابل توجهی در شرایط کنونی کشور است.
وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم فعالیت‌هایمان را توسعه دهیم و کارها را جلو ببریم.
مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران ابراز کرد: کتاب همچنان رقیبی بی بدیل است و همچنان در جهان از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است به همین دلیل همه کشورها نمایشگاه کتاب بین‌المللی دارند.
آشنا تصریح کرد: کشور ترکیه همسایه کشورمان در حوزه نشر توفیقات زیادی دارد و در استان‌هایشان نمایشگاه کتاب برگزار می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که نمایشگاه کتاب خواست عمومی است و همه افراد جامعه این نمایشگاه را طلب می‌کنند و ما باید تمکین و حمایت کنیم.
یادآور می‌شود، نوزدهمین نمایشگاه کتاب و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد از ۱۸ تا ۲۳ آبان‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

انتهای پیام
captcha