فروش ۱۵۰ میلیون تومانی کتاب در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3856229
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

فروش ۱۵۰ میلیون تومانی کتاب در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ــ معاون مطبوعاتی ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد از فروش ۱۵۰ میلیون تومانی کتاب در قالب خرید نقدی و بن در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد.

فروش 150 میلیون تومانی کتاب در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، رضا خردمند، معاون مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 20 آبان‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلای یاسوج، اظهار کرد: تاکنون استقبال مطلوب بوده و در روزهای پایانی نیز استقبال بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به 350 میلیون تومان بن کتاب در این نمایشگاه، افزود: تا شب گذشته 98 میلیون تومان در قالب بن کتاب و 52 میلیون تومان در قالب خرید نقدی به فروش رفته، ضمن اینکه این آمار بدون سهمیه مؤسسات از جمله دانشگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، حوزه علمیه و زندان‌ها بوده است و تا پایان پیش‌بینی می‌کنیم به بیش از 800 میلیون تومان به فروش برسد.

معاون مطبوعاتی ارشاد استان با اشاره به اینکه تاکنون 65 هزار و 975 عنوان کتاب به نمایششگاه رسیده که 50 درصد آن از تازه‌های نشر است، بیان کرد: این آمار تا روزهای آخر به 75 هزار عنوان می‌رسد.

خردمند با بیان اینکه تاکنون 930 هزار جلد کتاب به نمایشگاه وارد شده، تصریح کرد: تا پایان نمایشگاه این تعداد به بالاتر از یک میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به حضور 30 رسانه در قالب 10 غرفه در حاشیه نمایشگاه کتاب، ابراز کرد: از آموزش و پرورش درخواست داریم دانش‌آموزان را به نمایشگاه کتاب بیاورند تا با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا شوند.

معاون مطبوعاتی ارشاد کهگیلویه‌وبویراحمد با انتقاد از سیاه‌نمایی برخی از رسانه‌ها در مورد استقبال ضعیف، اضافه کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم در ترویج کتابخوانی کمک کنند.

انتهای پیام
captcha