اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3856507
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: طرح یاریگران زندگی در ۲۰ درصد مدارس مقطع متوسطه اول و دوم این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «یاریگران زندگی» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، روز گذشته، 20 آبان‌ماه اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش، استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر و تشکل‌های دانش‌آموزی استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و کهگیلویه‌و‌بویراحمد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهم‌ترین هدف اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت‌های مختلف مدارس، معلمان و دانش‌آموزان استان برای نظارت، کاهش و پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مواد مخدر اعلام کرد.

زارع‌پور بیان کرد: نقشه مبارزه با انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر در مدارس کهگیلویه‌و‌بویراحمد به‌همت کارشناسان اداره‌کل آموزش و پرورش این استان تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ تا ۲۸ آبان‌ماه امسال به‌عنوان هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است، ابراز کرد: ۳۳ برنامه در طول این هفته برای اجرا در مدارس مقطع متوسطه اول و دوم کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد به‌منظور نظارت، کاهش و پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مواد مخدر اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: سعی می‌شود که این برنامه‌ها با رویکرد نوگرایانه، مبتکرانه و خلاقانه در مدارس مقطع متوسطه اول و دوم استان اجرا شوند.

انتهای پیام
captcha