کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی
کد خبر: 3856638
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی

گروه ادب ــ کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی نوشته نصیر صاحب خلق که به پروژه مسیح یهودی از طریق حکایت قوم یهود در قرن پانزده میلادی می‌پردازد منتشر شد.

کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونیبه گزارش ایکنا؛ کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی نوشته نصیر صاحب خلق منتشر شد.

کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی بخشی از حکایت قوم یهود است که از قرن پانزدهم میلادی آغاز و تا سده‌های هجدهم و نوزدهم میلادی ادامه دارد.

نصیر در بخشی از این کتاب به تبیین نقش یهود در سازمان دادن دادگاه تفتیش عقاید توسط یهودیان کابالائیست صاحب نفوذ در شاه‌نشین‌های اسپانیایی آن روز علیه قوم خود با هدف محقق ساختن پروژه مسیح پرداخته است. داستان این اعصار داستان دومین اعتلای بنی‌اسرائیل است که طی آن به موضوع انتظار مسیح یا ماشیح، یعنی همان نجات دهنده قوم یهود طرح مسیح به عنوان پروژه عملیاتی کابالائیست‌ها برای محقق ساختن این انتظار ولو با توسل به زور پرداخته شده است. طرحی که حقیقتاً هم موجبات تغییر روند تاریخ جهان را فراهم ساخت و در صدد تغییر زیرساخت‌های فعلی نظام حاکم بر جهان و تحقق نظامی سکولار و غیردینی تحت عنوان «نظام نوین جهانی» بوده و هست که اصولاً خود بخشی از «طرح مسیح» است. طرحی که پیش از پانصد سال پیش توسط کابالائیست‌ها تدوین و به مرحله اجرا گذارده شده که بر اساس استیلای قومی یهود بر جهان طراحی شده است.

کتاب پروژه مسیح یهودی و نظم نوین ماسونی که تألیف، تحقیق و ترجمه آن توسط نصیر صاحب خلق صورت گرفته است به وسیله نشر «هلال» در آبانماه ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است. این کتاب در ۴۴۰ صفحه و به قیمت ۵۰ هزار تومان از طریق سایت فروشگاه اینترنتی یاران به نشانی yaranshop.ir قابل تهیه است.
انتهای پیام
captcha