اعطای 50 فقره تسهیلات به مؤسسات و فعالان قرآنی یزد
کد خبر: 3856646
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

اعطای 50 فقره تسهیلات به مؤسسات و فعالان قرآنی یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از ابتدای سال تاکنون، 50 فقره وام از صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه قرآنی یزد به مؤسسات و فعالان قرآنی استان اعطا شده است.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: با تدابیر اندیشیده شده از ابتدای سال تاکنون، حدود 50 فقره تسهیلات از صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه به مؤسسات و فعالان قرآنی استان اعطا شد.
وی با اشاره به اینکه مجموع مبالغ اعطایی حدود 400 میلیون تومان است، اظهار کرد: وام‌ها با سود چهار درصد به افرادی اعطا می‌شود که از سوی مؤسسه معرفی می‌شوند و پس از بررسی مدارک و احراز شرایط دریافت تسهیلات و عضو صندوق بودن، برای دریافت وام در نوبت قرار می‌گیرند.
شایق بیان کرد: سقف تسهیلات برای مؤسسات قرآنی 10 میلیون تومان و برای فعالان قرآنی تا چهار میلیون تومان است. همچنین چک‌های تعدادی از ضامنین و یا وام‌گیرنده‌ها نزد اتحادیه باقی مانده است که طی فراخوانی خواسته شد تا پایان آبان‌ماه برای دریافت آن مراجعه کنند. برای اطلاع از این افراد به کانال تلگرمی اتحادیه به نشانی https://t.me/quraniyazd مراجعه شود.

انتهای پیام
captcha