برگزاری نمایشگاه کتاب استان اردبیل با حضور 60 ناشر کشوری
کد خبر: 3856661
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

برگزاری نمایشگاه کتاب استان اردبیل با حضور 60 ناشر کشوری

گروه فرهنگی- مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل گفت: نمایشگاه کتاب استان اردبیل از روز پنجشنبه مورخه ۲۳ آبان‌ماه لغایت ۴ آذرماه امسال با حضور بیش از ۶۰ ناشر از سراسر کشور در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب استان اردبیل با حضور 60 ناشر کشوریبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده، مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل، ظهر امروز، 21 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب استان اردبیل از روز پنجشنبه مورخه ۲۳ آبان‌ماه لغایت ۴ آذرماه امسال با حضور بیش از ۶۰ ناشر از سراسر کشور در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۹ صبح ۲۳ آبان ماه، جنب دبیرستان مدرس اردبیل مابین میدان شریعتی و چهار راه امام(ره) خواهد بود.

مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل بیان کرد: شعار این نمایشگاه «اهدای کتاب در مقابل تحویل کاغذ باطله» است و در این خصوص با ناشران هماهنگ شده است.

حسن‌زاده گفت: با ۴۰ ناشر از استان اردبیل مکاتباتی صورت گرفته بود که تنها حضور ۱۰ ناشر استانی در این نمایشگاه قطعی شد و ۳۰ ناشر از استان قم، ۱۵ ناشر از استان تهران و همچنین دو مرکز پخش کتاب «توزیع و پاتوق کتاب» و «ناشران انقلاب اسلامی» نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌‌های انجام شده شاهد استقبال خوب و مناسب از این نمایشگاه بوده و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام
captcha