بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین
کد خبر: 3856721
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

بیانیه نظامی اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین

دیگر رسانه‌ها ــ اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین لحظاتی پیش در واکنش به حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«به مسلمانان که مورد قتل و غارت قرار گرفته‌اند، رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بر یاری آنها قادر است. (سوره حج آیه 39)»

«ای ملت بزرگ فلسطین، دشمن صهیونیستی بامداد امروز، 12 نوامبر 2019 با ترور مجاهد قهرمان بهاءالدین ابوالعطا (ابو سلیم) از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و بمباران خانه‌های غیرنظامیان، دست به جنایتی ناجوانمردانه و حماقت بزرگی زد.

این رژیم همزمان در ادامه جنایات همیشگی خود دست به تجاوز دیگری در دمشق زد و درصدد ترور فرمانده مجاهد اکرم العجوری (ابو محمد) برآمد.

ما در اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، شهادت فرمانده قهرمان (ابو سلیم)، همسرش و دیگر برادران‌مان در دمشق را که به افتخار جهاد و شهادت در راه خدا، وطن و آرمان فلسطین نائل شدند، تسلیت می‌گوییم و بر این موارد تأکید می‌کنیم:

نخست: این اقدام دشمن صهیونیستی، یعنی زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمز و با این جنایات، دشمن مسئول کامل پیامدهای این دو جنایت در غزه و دمشق خواهد بود و به یاری خداوند بهای آن را هم خواهد پرداخت.

دوم: اتاق مشترک مقاومت در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد و پیوسته تشکیل جلسه می‌دهد تا راه‌های مناسب پاسخ به این جنایت را بررسی کند و اولین پاسخ مقاومت پیامی واضح به دشمن بود، مبنی بر اینکه خون شهدا هدر نخواهد رفت و مقاومت به یاری خداوند با مسئولیت‌پذیری کامل آماده مقابله است.

سوم: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت اطمینان کامل دارد که وحدت کلمه مقاومت و تلاش‌های آن ضامن اساسی بازدارندگی دشمن و دادن درسی فراموش نشدنی به آن خواهد بود، به گونه‌ای که این رژیم از این جنایت ناجوانمردانه خود پشیمان خواهد شد.»

الله اکبر و پیروزی برای مقاومت است

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین

سه‌شنبه، 15 ربیع‌الاول 1441 ه. ق

مصادف با 12 نوامبر 2019 م

انتهای پیام
captcha