طرح‌های كسب و كار محور حمایت می‌شوند
کد خبر: 3856725
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

طرح‌های كسب و كار محور حمایت می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان فارس با تأكید بر لزوم ترویج فرهنگ كار در جامعه گفت: اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در زمینه اجرای طرح‌های کسب و‌ کار محور حمایت تمام قد و همه جانبه می‌کند.

به گزارش ایكنا از فارس، كیوان نیازی اردکانی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان فارس امروز، 21 آبان‌ماه در نخستین جشنواره سینمای کارآفرینی قاصدک در شیراز ضمن تبریک هفته وحدت گفت: آسیب‌های اجتماعی خود یک معلول است و علت نیست.
وی افزود: وقتی یک خانواده شغل و کار مناسبی برای امرار معاش و کسب درآمد نداشته باشد، موقعیت اجتماعی خود را ندارد و برای برون رفت از وضعیت نابسامان زندگی به سمت آسیب‌های اجتماعی سوق پیدا می‌کند.
نیازی با تاکید بر اینکه آسیب‌های اجتماعی محو شدنی نیستند، گفت: در صورتی که عنان و افسار آسیب‌های اجتماعی به دست دستگاه‌های ذیربط و سازمان‌های مردم نهاد کنترل و ساماندهی نشود، افسار گسیخته می‌شوند.
وی برگزاری جشنواره کارآفرینی قاصدک‌ را بستر هنری و فرهنگی مناسبی برای گسترش فرهنگ کسب و کار دانست و گفت: اداره‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در زمینه اجرای طرح‌های کسب و‌ کار محور حمایت تمام قد و همه جانبه می‌کند.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استان فارس گفت: برگزاری جشنواره کارآفرینی قاصدک، سروش و پیام‌آور برجستگی و اهمیت این استان در زمینه کار و مهارت‌آموزی بوده و الهام‌بخش خواهد بود.

انتهای پیام
captcha