آغاز رقابت 710 متسابق در نهمین دوره مسابقات قرآن سپاه
کد خبر: 3856737
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
همزمان با 23 آبان‌ماه صورت می‌گیرد؛

آغاز رقابت 710 متسابق در نهمین دوره مسابقات قرآن سپاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ 710 متسابق در مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های سپاه پاسداران همزمان با 23 آبان‌ماه به رقابت خواهند پرداخت.

غاز رقابت 710 متسابق در نهمین دوره مسابقات قرآن سپاهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‎الاسلام و المسلمین زنگنه، مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 21 آبان‌ماه در نشست خبری نهمین دوره مسابقات قرآنی کشوری ویژه خانواده پاسداران سپاه در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد اظهار کرد: سازمان فرهنگی خانواده در سپاه تنها سازمانی است که در حوزه‌های گوناگون از جمله تربیتی آموزشی، امادگی‌های جسمانی، تربیت بدنی، مشاوره اجتماعی و رسانه و ... فعالیت دارد.

وی افزود: سازمان فرهنگی خانواده با اولویت‌بندی موضوعی، بحث قرآن را در اولویت کاری خود قرار داده است و امسال نهمین دوره مسابقات قرآن را برای پنج سال متوالی برگزار می‌کند.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن کتاب زندگی و هدایت است، تاکید کرد: باید آموزه‌ها و معارف این کتاب مقدس را در بطن زندگی بیاوریم تا زندگی با معناتر شود.

وی با اشاره به رشد ۲۰درصدی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان بنا داریم در سال جاری آموزش قرآن را غیر حضوری و به‌صورت تلفنی اجرا می‌کنیم.

زنگنه از شرکت ۷۱۰ متسابق در نهمین دوره از مسابقات قرآن خانواده های سپاه خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۲۹۱ نفر از همسران پاسدار، ۲۰۹ نفر از دختران و ۲۱۰ نفر از پسران در ۶ رشته حفظ ۳۰ جز، ۲۰ جز و ۱۰ جز، تحقیق، ترتیل و مفاهیم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برگزاری مراسم افتتاحیه در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد اشاره کرد و افزود: متسابقین پنجشنبه 23 آبان به رقابت می پردازند و مراسم اختتامیه در روز جمعه ۲۴ آبان ماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

زنگنه ادامه داد: سخنران مراسم در روز اختتامیه سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha