پوشش 30 خانه قرآنی مسجدمحور از سوی جبهه فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3857248
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

پوشش 30 خانه قرآنی مسجدمحور از سوی جبهه فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نماینده کارگروه قرآن و عترت دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پوشش 30 خانه قرآنی مسجدمحور در یاسوج خبر داد.

پوشش 30 خانه قرآنی مسجدمحور از سوی جبهه فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدسعدی تقوی، داور مسابقات قرآنی در بخش‌های تجوید، وقف و ابتداء امروز، 22 آبان‌ماه در بازدید از ایکنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: 30 خانه قرآنی مسجدمحور در یاسوج تحت پوشش این نهاد است، ضمن اینکه به علت نبود اعتبار، هیچ کار فرهنگی و قرآنی از سوی این نهاد در شهرستان‌ها انجام نمی‌شود.
وی برنامه ریزی، حمایت و برگزاری دوره‌های قرآنی مؤسسات ترنم وحی و معراج، طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در مسجد امام علی(ع) شهرک امام حسین(ع) به علت برگزاری برنامه‌های فرهنگی، قرآنی، تفسیر، نهج‌البلاغه، مشاوره، دسترسی، پویایی مسجد و ...را از برنامه‌های اجرایی بیان کرد.
این مدرس و پیشکسوت قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد آموزش عمومی(صحیح‌خوانی قرآن)، آشنایی عموم با تفسیر، مفاهیم، آشنایی عموم با کاربرد قرآن در زندگی، تعریف زندگی قرآنی برای عموم و عمومی کردن خانه‌های قرآنی مسجدمحور در استان را از برنامه‌های در دست اجرا ذکر کرد.
تقوی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش قرآن در ابتدای راه هستیم، بیان کرد: مسئولان برنامه‌های قرآنی را تبلیغ، حمایت و بازدید کنند تا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کم شود.
وی با انتقاد از خانواده‌ها به علت عدم توجه به کلاس‌های قرآنی، تصریح کرد: لازم است آموزش و پرورش دبیران متخصص قرآنی را پرورش دهد و قرآن در شبکه‌های عمومی ازسوی صداوسیما مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha