جامعةالقرآن‌الکریم سوق تعطیل شد
کد خبر: 3857656
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

جامعةالقرآن‌الکریم سوق تعطیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر جامعةالقرآن‌الکریم سوق از تعطیلی این مؤسسه به مدت یک سال و نیم به علت نبود اعتبار و مکان خبر داد.

جامعه‌القرآن‌الکریم سوق تعطیل شد

سیده‌فاطمه موسوی‌نژاد، مدیر جامعةالقرآن‌الکریم سوق در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، بیان کرد: این مؤسسه از دی‌ماه 1386 با فعالیت 6 مربی با کسب مجوز از ارشاد اسلامی در دو بخش دختران و پسران خردسال و بزرگسال شروع به کار کرده است.

وی کلاس‌های احکام برای بانوان خانه‌دار، ختم قرآن، ویژه‌برنامه‌های مذهبی، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، خطابه‌خوانی، تجوید و تفسیر قرآن در ماه رمضان را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه اعلام کرد.

مدیر جامعةالقرآن‌الکریم سوق از اعلام رضایت مردم این شهر درخصوص فعالیت‌های قرآنی مؤسسه خبر داد و افزود: جامعةالقرآن به علت نبود اعتبار به مدت یک سال و نیم تعطیل شده و پیش‌دبستانی و مدرسه قرآنی تحت پوشش جامعةالقرآن با حداقل 30 شرکت‌کننده نیز منحل شده است.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: یک ساختمان نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در یک زمین خیریه از سوی خانواده شهید تقوی، با اعتبار 200 میلیون تومانی احداث کردیم، ضمن اینکه برای تکمیل ساختمان 100 میلیون تومان نیاز است.

وی با اشاره به مشارکت مردم و پیگیری امام جمعه سوق برای پیدا کردن خیران، گفت: در این زمینه از خیران کمک می‌طلبیم.

انتهای پیام
captcha