اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3857862
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۳۲۲ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح مفتاح‌الجنه از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی به خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.

اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد روز گذشته، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: طرح مفتاح‌الجنه با هدف بازدید، سرکشی و دلجویی از خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور و این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به‌منظور ایجاد فرصت لازم برای نیکوکاران و مسئولان اجرایی استان‌ها که علاقه‌مند به هم‌نشینی‌ با نیازمندان هستند، طرح مفتاح‌الجنه را تهیه و اجرا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: اجرای این طرح سبب ایجاد اُلفت و دوستی هر چه بیشتر بین نیکوکاران و مسئولان اجرایی با محرومان می‌شود.

مبشری ابراز کرد: بر اساس این طرح تعدادی نیکوکار بومی و غیربومی به همراه جمعی از مسئولان اجرایی و امدادگران کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد با مشکلات و نیازمندی‌های خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان آشنا شده و برای کاهش آن‌ها تلاش می‌‌کنند.

وی ابراز کرد: بازدید، سرکشی و دلجویی از ۵۵۹ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد در قالب این طرح از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام
captcha