برگزاری راهپیمایی حمایت از امنیت در یاسوج
کد خبر: 3858270
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

برگزاری راهپیمایی حمایت از امنیت در یاسوج

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: راهپیمایی حمایت از رهبر معظم انقلاب و همچنین امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی حمایت از امنیت در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته، ۲۸ آبان‌ماه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: طرح سهمیه‌بندی بنزین باید در کشور اجرا می‌شد اما دولت به خاطر نحوه اجرای این طرح باید از مردم عذرخواهی کند.

وی افزود: در پی حوادث اخیر در کشور متأسفانه شاهد سوء استفاده اشرار و اخلال‌گران از اعتراضات به حق مردم بودیم که در پی این اتفاقات، مردم و دلسوزان نظام و انقلاب طی درخواست‌های مکرری خواستار برگزاری راهپیمایی امنیت و اقتدار در کشور شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: راهپیمایی حمایت از رهبر معظم انقلاب و همچنین امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر، روز پنجشنبه، ۳۰ آبان‌ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان هفت تیر یاسوج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خاضع با بیان اینکه خوشبختانه در سطح استان خسارت چندانی به اموال عمومی وارد نشد، گفت: مردم بار دیگر با حضور خود این فتنه را خاموش خواهند کرد و حضور آن‌ها بر اغتشاشات اخیر پایانی است که اشرار خسارت زیادی به بیت‌المال و مردم وارد کردند.

انتهای پیام
captcha