حمایت از سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3863037
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

حمایت از سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه اجتماعی ــ استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: از هرگونه سرمایه‌گذاری در راستای تولید و اشتغال در بخش‌های مختلف در استان حمایت می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال در کهگیلویه وبویراحمد حمایت می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین کلانتری، استاندار، روز گذشته، 18 آذرماه در دیدار با سرمایه‌گذار خارجی کارخانه سیمان مارگون، اظهار کرد: یکی از کارخانجات مهم استان کارخانه سیمان مارگون است که از توسعه و تولید در این کارخانه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در راستای توسعه کارخانه، افزایش صادرات و تکمیل سیستم حمل و نقل این کارخانه، همکاری لازم را خواهیم داشت. محصولات کلینگر این کارخانه، به لحاظ کیفیت معروف است و این محصولات نه تنها به دیگر استان‌ها بلکه به برخی از کشورها نیز صادر می‌شود.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: همچنین در راستای ایجاد کارخانه تولید گچ و احداث نیروگاه حرارتی تولید برق در استان نیز باید مجوزهای لازم کسب شود. توسعه و تأمین منابع و تسهیلات باید در این راستا پیگیری و اقدامات لازم انجام شود.

کلانتری تصریح کرد: شرایط دسترسی به معادن گچ استان و صادرات محصولات کارخانه گچ، به بنادر حوزه خلیج فارس با بهره‌برداری از جاده ملی پاتاوه ـ دهدشت تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha