برگزاری اجلاسیه شهید سپهبد سلیمانی در یاسوج
کد خبر: 3871155
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

برگزاری اجلاسیه شهید سپهبد سلیمانی در یاسوج

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهید سپهبد سلیمانی خبر داد.

برگزاری اجلاسیه شهید سپهبد سلیمانی در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز گذشته، 22 دی‌ماه در نشست بزرگداشت مراسم دهه فجر، اظهار کرد: پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) تداوم بعثت و غدیر بوده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر و 22 بهمن‌ماه تداوم اعیاد مبعث و غدیر است، زیرا انقلاب اسلامی ایران تداوم حرکت انبیای الهی است، افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن است، مردم با ایستادگی در برابر دشمنان، انقلاب را حفظ و اصول، آرمان‌ها و راه انقلاب را ادامه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و باید زمینه حضور پرشور مردمی را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام خاضع، دهه فجر را فرصتی برای تشریح دستاوردهای انقلاب طی 41 سال گذشته دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم فعالیت‌های دهه فجر رنگ و بوی حزبی و جناحی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: تشکیل 22 کارگروه به‌صورت کشوری به استان‌ها ابلاغ شده و هر کارگروه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و در انجام آن‌ها تلاش می‌کند. امسال دو کارگروه جدید شامل کارگروه اماکن مقدسه توسط اوقاف و امور خیریه و کارگروه قضایی با مسئولیت دادگستری استان پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: با توجه به اینکه از پنجم تا 12 بهمن‌ماه بحث استقبال از دهه فجر و فضاسازی شهری انجام می‌شد، امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه(س) بحث نورافشانی را نخواهیم داشت و بعد از این ایام بحث تزئین شهرها و آماده‌سازی برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

برگزاری همایش شهدای عشایر در یاسوج

همچنین، مصطفی مثنوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز از برگزاری اجلاسیه شهید سپهبد سلیمانی و شهدای عشایر با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ۱۵ بهمن‌ماه خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت تدوین سند تحقق اهداف بیانیه‌ گام دوم انقلاب، افزود: به همین منظور سپاه فتح همایش‌های علمی با محوریت دانشگاه‌های استان در این ایام برگزار می‌کند.

بنا بر این گزارش، همچنین، حسین کلانتری، استاندار نیز گفت: اگر دنیا امروز در شگفت است که بعد از جنگ جهانی دوم جمهوری اسلامی در مقابل استکبار ایستاده و پایگاه‌های حساس نظامی آن‌ها را هدف قرار می‌دهد و حادثه بزرگ و خیره کننده می‌آفریند و پاسخ قاطع و دندان‌شکن به بیگانگان و دشمنان می‌دهد، ثمره انقلاب اسلامی است. پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) تحولات عظیمی در جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه تنها مسلمانان، شیعیان و جبهه مقاومت به مسیر انقلاب چشم ندوخته‌اند، افزود: همه آزادی‌خواهان جهان به آن ایمانی که امام راحل به خدا، راه و هدف و به جایگاه الهی داشت و نیز استقامت و پایداری در راه خدا و اسلام ناب محمدی در اندیشه و افکار امام خمینی‌(ره) چشم دوخته‌اند.

استاندار تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با روحیه جهادی و انقلابی تمام ظرفیت‌های خود را با هم‌افزایی و هم‌فکری به کار گیرند و فضای اثربخش و امید و نشاط آفرین را در دهه فجر ایجاد کنند.

کلانتری یادآور شد: دهه فجر تولد انقلاب اسلامی و متعلق به همه مردم ایران است، در برنامه‌ریزی برای بزرگداشت این ایام از ظرفیت همه اقشار به‌ویژه جوانان و نوجوانان استفاده شود.

انتهای پیام
captcha