۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند
کد خبر: 3872014
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امیدوارم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

۲۱۱ زندانی جرایم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 25 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، از آزادی ۲۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امیدوارم این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.
وی افزود: در مراسمی با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرکل حمایتی سازمان زندان‌های کشور و دادستان مرکز استان 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان آزاد شدند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در ادامه سلسله جشن‌ها و آئین‌های آزادسازی زندانیان در استان و همزمان با حضور ابوالفضل حجتی‌پور، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و حمیدرضا علی اکبری مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندان‌های کشور و ملک حسینی دادستان مرکز استان تعداد 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های استان شامل 16 نفر مرد و 4 نفر زن، از زندان آزاد شدند.
جمیاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 211 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر 10 میلیارد تومان بوده که با تلاش، پیگیری و مداخله همکاران ما در ستاد دیه استان و مددکاران و نیز همراهی و همکاری شکات و طلبکاران بیش از 96 میلیارد ریال از این مبلغ تخفیف و رضایت اخذ و مابقی نیز با استفاده از منابع ستاد دیه تأمین و زمینه آزادی این تعداد فراهم شده است.
وی با قدردانی از همه کسانی که مجموعه زندان‌های استان و ستاد دیه و نیز انجمن حمایت از زندانیان را برای گره گشایی و کمک به این قشر آسیب پذیر یاری می‌رسانند، اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک و با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان بدهکار و آبرومند باشیم.

انتهای پیام
captcha