اعتراض آیت‌الله سبحانی به سوءاستفاده از پیام ایشان برای یک همایش
کد خبر: 3872074
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

اعتراض آیت‌الله سبحانی به سوءاستفاده از پیام ایشان برای یک همایش

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله سبحانی با قرائت پیام خود در همایش «بزرگداشت مقام عرفانی و علمی شهید اول» که در ضمن آن دو اثر با عناوین «تطهیر الشریعة عن حدیقة‌الشیعة» و «محیی‌الدین شیعهٔ خالص» رونمایی می‌شد، به شدت مخالفت کرد.

اعتراض شدید آیت‌الله سبحانی به سوء استفاده از پیام ایشان برای یک همایشبه گزارش ایکنا، همایش «بزرگداشت مقام عرفانی و علمی شهید اول» بنا بود عصر امروز، پنجشنبه، ۲۶ دی‌ماه، در مشهد با قرائت پیام آیت‌الله سبحانی برگزار شود و این مرجع تقلید زمانی که اطلاع پیدا می‌کنند، کتبی  با عناوین: «تطهیر الشریعة عن حدیقة‌الشیعة» و «محیی‌الدین شیعهٔ خالص» در این همایش رونمایی می‌شود با قرائت پیام خود در این همایش مخالفت کرده و خواستار عدم قرائت پیام و همچنین پخش برشور با این مضامین شدند.

این مرجع تقلید در توضیحاتی تاکید کرد: یکی از دوستان از بنده خواستند برای این همایش پیام بدهم و بحث هم از فقه و تجلیل از شهید اول بود، ولی بعداً متوجه شدیم که بروشوری حاوی مطالب غیرصحیح از نفی حقیقت شیعه در آن پخش شده است، لذا بنده از مسئولان همایش می‌خواهم که پیام بنده را پخش نکنند.

وی افزود: این کار خیانت است، زیرا فلسفه برای این است که انسان عاقل تربیت کند نه اینکه با این عنوان پیام بگیرند و مطالب خلاف شیعه منتشر کنند. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۳
0
0
ممنون از بابت آیت الله سبحانی که بابت این موضوع واکنش نشان دادند و نه بابت خطای انسانی.
captcha