برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3872410
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری یادواره ۵۴۳ شهید دانش‌آموز در مدارس استان همزمان با دهه فجر خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدبهاءالدین ملک‌حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امروز، 28 دی‌ماه در نشست کمیته دانش‌آموزی دهه فجر، گفت: همزمان با دهه فجر یادواره 543 شهید دانش‌آموز در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این تعداد بخشی از 40 هزار یادواره شهدا در کشور است که با محوریت هر مدرسه یک شهید شاخص و با خاطره و یاد شهدای دانش‌آموز استان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اضافه کرد: اجرای سرود هزار و 357 نفری دانش‌آموزان، اجرای جشنواره فرهنگی و هنری زندگی به سبک روح‌الله، اجرای زنگ انقلاب و آذین‌بندی مدارس، تدوین دستاوردهای 40 ساله انقلاب، تجدید میثاق با شهدا، اجرای مسابقه شعار سال برای سوادآموزان، فرهنگیان و دانش‌آموزان از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است.

ملک‌حسینی تصریح کرد: همچنین در هر منطقه و شهرستان دستاوردهای 40 ساله انقلاب در حوزه آموزشی و پرورشی در قالب نمایشگاهی برپا می‌شود.

همچنین، اردشیر یاری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی و با اولویت مدرسه محوری برگزار می‌شود. پویش دانش‌آموزی نیز در مورد اقتدار سپاه و سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، همچنین، گلستانی، مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز گفت: نشست‌های پرسش و پاسخ برای رفع شبهات دانش آموزان در مدارس برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: معرفی چهره‌های الگویی انقلاب و ادامه اجرای طرح شهید بهنام محمدی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در دهه فجر است.

انتهای پیام
captcha