برگزاری همایش «یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور» در گچساران
کد خبر: 3872832
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

برگزاری همایش «یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور» در گچساران

گروه اجتماعی ــ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری همایش یاریگران اجتماعی و فعالان فرهنگی روستایی و عشایری منطقه دو کشور خبر داد.

برگزاری همایش یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور در گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدناصر رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، امروز، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش منطقه‌ای یاریگران اجتماعی منطقه دو کشور به مدت دو روز در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش روزهای چهاردهم و پانزدهم اسفندماه با حضور 6 استان چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، فارس، بوشهر و اصفهان در گچساران برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: این همایش در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود و برنامه‌هایی همچون برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و صنایع دستی، پنل‌های آموزشی و برنامه‌های هنری بومی و محلی نیز در این همایش اجرا می‌شود.

رضایی رونمایی از اولین نرم‌افزار ویژه مواد مخدر، کتاب‌نوشته‌ها و نقاشی‌هایی در خصوص مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و نام‌گذاری خیابان، فلکه و یا میدانی به نام «شهدای مبارزه با مواد مخدر» را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: ذی نفوذان روستاییان و عشایر، دهیاران، شوراهای روستایی و عشایر و تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام
captcha