آمادگی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی
کد خبر: 3873104
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

آمادگی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: این نهاد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان به‌‌منظور یاری رساندن به سیل‌زدگان استان سیستان‌و‌بلوچستان است.

آمادگی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی حسن مظاهری، مدیر اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۳۰ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌‌زده استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌‌کنیم تا آستین همت بالا بزنند و برای کمک و یاری مردم سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان مشارکت کنند.

وی در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، افزود: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک در مراکز نیکوکاری این نهاد در استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان به‌منظور کمک به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان‌وبلوچستان است.

مدیر اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین درگاه‌های دریافت کمک‌های نقدی برای سیل‌زدگان استان سیستان‌وبلوچستان دستوری #18877 تحت عنوان «کمک به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان» است که به‌صورت سراسری بوده و تمامی واریزهای صورت گرفته در یک حساب در ستاد مرکزی تمرکز خواهد یافت.

مظاهری واریز کمک‌های نقدی به شماره‌حساب 3333 را از دیگر راه‌های مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان برای سیل‌زدگان دانست و یادآور شد: شماره کارت مجازی 6037997900001000 نیز ویژه کمک‌های نقدی مردم نیکوکار به سیل‌زدگان است.

وی درخصوص اقلام ضروری برای مناطق سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان، گفت: مواد غذایی و آب‌معدنی دارای تاریخ انقضای معتبر، پوشاک و کفش، اقلام بهداشتی با تاریخ انقضای معتبر، کالاهای اساسی و بادوام ازجمله یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون به‌صورت نو و دست‌دوم (قابل‌استفاده)، و لوازم ضروری ازجمله پتو و کالای خواب، لوازم آشپزخانه، موکت و زیرانداز از ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز در این مناطق است.

مدیر اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد بار دیگر از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، یاریگر هم‌ وطنان سیل‌‌زده در استان سیستان‌وبلوچستان باشند.

انتهای پیام
captcha