راه‌اندازی مرکز آموزش و پژوهش جهاددانشگاهی در گچساران
کد خبر: 3873110
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

راه‌اندازی مرکز آموزش و پژوهش جهاددانشگاهی در گچساران

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی مرکز آموزش و پژوهش گچساران با محوریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز خبر داد.

راه‌اندازی مرکز آموزش و پژوهش جهاددانشگاهی در گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحمدقائم کاظمی‌بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی استان، روز گذشته، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو طرح دانش‌بنیان شامل تولید داروهای دامی با منشأ گیاهی و تولید آفت‌کش‌های گیاهی با منشأ گیاهی برای استفاده از سیفی و سبزیجات در گلخانه‌ها با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال در این استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها به‌زودی وارد فاز اجرا می‌شود و در 18 ماه آینده به مرحله تولید می‌رسد، افزود: بعد از وضع تحریم‌ها توسط دشمن، مسئولان و متولیان امر بیش از 300 طرح دانش‌بنیان را بررسی کردند که در نهایت اجرای 31 طرح با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه میان 31 طرح مورد موافقت، دو طرح پیشنهادی از استان کهگیلویه‌وبویراحمد بود، اضافه کرد: اجرای این طرح‌ها در شرایط تحریم مورد موافقت و تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

کاظمی‌بیدک با بیان اینکه مرکز آموزش و پژوهش شهرستان گچساران با محوریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: در حالی این مرکز در گچساران با داشتن 25 درصد نفت و گاز کشور هنوز راه‌اندازی نشده که جهاددانشگاهی اهواز با شرکت نفت، قراردادهای میلیاردی منعقد کرده‌ است.

وی در پایان اظهارات خویش، یادآور شد: هرگونه به‌کارگیری نیرو در جهاددانشگاهی براساس نیاز و به‌صورت قرارداد ساعتی است، این نهاد جای سیاسی‌کاری نبوده و با سیاسیون در واقع کاری نداریم و تنها به بالندگی و پویایی مجموعه فکر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha