بیش از ۱۶ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد هستند
کد خبر: 3873515
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

بیش از ۱۶ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد هستند

گروه اجتماعی ــ معاون استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هستند.

بیش از ۱۶ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد هستند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، احد جمالی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار روز گذشته، یکم بهمن‌ماه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با رعایت اصول و مبانی، وضعیت اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات باید در بهترین شرایط قرار گیرد، به طوری که تقویت شور و نشاط سیاسی را در استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نخبه‌های فرهنگی هستند و با انگیزه و هدف به این عرصه پا گذاشته‌اند، افزود: رسانه‌ها می‌دانند که همه مسائل جامعه مبنای فرهنگی دارد و آنجایی که نیازی احساس می‌شود، براساس منافع و مصالح ملی وارد عمل شده و به بررسی ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت می‌پردازند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه مسئولان و جامعه رسانه دينی باید در يك نظام اسلامی در مسير ارزش‌‌های الهی، اخلاقی، قرب الهی حركت کنند، تأکید کرد: احساس مسئوليت‌، شجاعت و شرافت حرفه‌‌ای، تبیین واقعيات و عدم تحريف در مسائل و دستيابی به اطلاعات سازنده و مفيد حق مسلم جامعه است.

جمالی تأکید کرد: جامعه رسانه‌ای استان از مطالب غیرصحیح درباره مسائل انتخابات به شدت پرهیز کنند و با صداقت و عينيت، حفظ رازداری و امانت‌‌داری و دوری از غوغاسالاری رسانه‌‌ای و حفظ حريم خصوصی نامزدهای انتخاباتی به مسائل بپردازند.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی یازدهیمن دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال در استان هستند، یادآور شد: ۸۰۷ شعب اخذ رأی ثابت و سیار، شهری و روستایی اقدام به جمع‌آوری آرای مردم استان می‌کنند.

انتهای پیام
captcha